6 ابزار قدرتمند گزارشگری (ریپورتینگ) برای آژانس‎های تبلیغاتی فیس‎بوک

6 ابزار قدرتمند گزارشگری (ریپورتینگ) برای آژانسهای تبلیغاتی فیسبوک

اگر یک آژانس تبلیغاتی پررونق فیس‎بوک را اداره میکنید، می‎دانید که مشتریان همیشه تمایل دارند آگاه باشند که تبلیغات فیس‎بوک آنها چگونه عمل می‎کند.

اما ایجاد تبلیغات عالی، بهینه‎سازی و نوشتن کپی فروش زمان‎بر است. در این مقاله، قصد داریم 6 ابزار گزارشگری بسیار جالب را به شما نشان دهیم که برای آژانس‎های تبلیغاتی فیس‎بوک مناسب هستند.

تصویری که لوگو فیسبوک را در روی کیبورد را نشان می دهد

Facebook Analytics

Facebook Analytics ابزار بسیار قدرتمند گزارشگری برای آژانس‎های تبلیغاتی فیس‎بوک است. این پلتفرم برای ورود به اطلاعات مشتری بسیار عالی است. شما قادر هستید گزارش‎های زمان‎بندی شده را تنظیم نمایید و برای مشتریان خود به‎روز نمایید و بتوانید آنها را در جریان تبلیغات خود به‎روز نگهدارید.

Google Analytics

Google Analytics به عنوان یکی از پرکاربردترین نرم‎افزارهای ردیابی وب‎سایت به صورت آنلاین، ارسال گزارش‎های خودکار متمرکز بر ROI را برای مراجعین تبلیغات فیس‎بوک بسیار ساده می‎کند. اگر Google Analytics را در وب‎سایت یا وب‎سایت مشتری خود نصب نکرده‎اید، اکنون آن را نصب نمایید.

Ad Espresso

با استفاده از Ad Espresso می‎توانید به طور خودکار کمپین‎های تبلیغاتی فیس‎بوک خود را بهینه، پیگیری و گزارش دهید. این ابزار گزارش‎دهی برای هر آژانس تبلیغاتی FB که به دنبال مقیاس‎گذاری در تجارت خود و مدیریت تعداد زیادی از کمپین ها در UI Ad Espresso است، مناسب است.

Simply Measured

Simply Measured یک پلت فرم ردیابی تجزیه و تحلیل رسانه‎های اجتماعی همه در یک سیستم عامل است. شما می‎توانید همه کارها را از کشف موضوعات در حال ظهور و تأثیرگذار گرفته تا اندازه‎گیری میزان تبدیل، هدایت و خرید از کمپین‎های رسانه‎های اجتماعی خود انجام دهید.

با استفاده از Simply Measured، می‎توانید مشتریان خود را در مورد عملکرد مبارزات تبلیغاتی فیس‎بوک خود به روز نگه دارید.

Socio Graph

Socio Graph ابزاری بسیار جالب برای آژانس‎های تبلیغاتی فیس‎بوک است که به شما امکان می‎دهد تجزیه و تحلیل دقیق برای گروه‎ها و صفحات فیس‎بوک را مشاهده کنید. اطلاعات ارزشمندی درباره انجمن خود مانند تعداد پستهای به اشتراک گذاشته شده، رتبه‎بندی، نظرات و غیره مشاهده کنید و آنها را با رقبا مقایسه کنید.

Quintly

آخرین ابزار گزارش‎دهی برای آگهی‎های تبلیغاتی فیس‎بوک Quintly نام دارد. این یک پلتفرم تجزیه و تحلیل رسانه‎های اجتماعی حرفه‎ای است که به شما امکان می‎دهد عملکرد رسانه‎های اجتماعی خود را در همه کانال‎ها ردیابی، معیار‎گذاری و بهینه کنید.

به طور مختصر به شما امکان می‎دهد گزارشات خودکار ایجاد کنید تا درباره عملکرد بازاریابی در شبکه‎های اجتماعی خود برای مشتریان یا رئیسان ارسال کنید. همچنین در کانال‎های رسانه‎های اجتماعی شما دارای معیار رقابتی در برابر رقبا است.

در پایان، با استفاده از این ابزارها ، می‎توانید با خودکار سازی گزارش دهی برای مشتریان ، بهره وری خود را افزایش دهید. آنها شما را به خاطر آن دوست می‎دارند و وقت بیشتری نیز خواهید داشت.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *